لردگان شهر من

تجربه نشان داده است که چون معمولا دغدغه مجموعه شهرداری،همان دغدغه مردم محروم و مستضعف جامع نیست،بلکه شاید اکثر دل نگرانی آنان جذب درآمد بیشتر برای رفاه و مزایای خود است،پس اساسا  نمی توان انتظار عدالت محوری را در شهرداری و شورا لردگان داشت لذا از اعضای محترم شورای شهر تقاضا داریم  برای تکرار نشدن این تجربه تلخ، ضمن اینکه خود مصوب های خارج از قانون ارائه نکنید  و گاها برای منافع شخصی خود شهردار و شهرداری را مورد هجوم و تهدید به استیضاح قرار ندهید بلکه  حساسیت بیشتری نسبت به طرح های شهرداری از خود نشان دهید،چرا که اصولا بین تصمیم در یک زمان کوتاه با خرابی و هدر رفت بیت المال در یک زمان بلند،رابطه ای عمیق و تاریخی وجود دارد.!

موضوع دیگر آنکه،مگر شعار قریب به اتفاق مسئولین شهری ما،این نیست که کلید حل مشکلات لردگان تعامل اعضا شورا و شهرداری با یکدیگر ودر نهایت تعامل با مردم شریف شهر  لردگان است؟مگر برای حل بزرگ ترین مشکل شهر که همان طایفه گرایی  است تنها راه حل ممکن،ارائه و اجرای برنامه ها به دور از تعصبات در شهر نیست؟ در گذشته دیده ایم وقتی مجموعه شهرداری و شورای شهر راه کسب درآمد را تنها برای حل و فصل مشکلات خود میدانند قطعا زد و بند های برخی از اعضاء شورا با یکدیگر و با شهردار یاد آور گذشته هولناک و تاریک برای شهر است که نشان دهنده سیاست زشت و غلط طایفه گرایی و در نهایت ویرانی شهر است پس دوستان عزیز دقت فرمایید آینده شهر و مردمان شهر با فکر و قلم شما رابطه مستقیمی خواهد داشت.

مضاف بر مسائل طرح شده در بالا،موضوع بسیار مهمی که تحیر ما را به شدت برانگیخت، سوالی که برای ما پیش آمد این بود که آیا واقعا مسئولین شورا حق تحمیل نیرو جدید جهت استخدام به شهردار را دارد!!! ما پس از گذشت چندین سال هنوز متوجه عواقب و ضررهای این نوع انتساب ها نشده ایم؟؟ عضو محترم  شورای شهر با تهدید به استیضاح شهردار به سمت رسیدن به مقصد خویش گام بر ندارید ،که انتهای این جاده و مقصد، سیاهی و تاریکی بیش نیست که سالهاست مردم عزیز این شهر با آن دست به گریبانند..


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت17:26---15 مرداد 1393
بسیار عالی....
به سمت رسیدن به مقصد خویش گام بر ندارید ،که انتهای این جاده و مقصد، سیاهی و تاریکی بیش نیست که سالهاست مردم عزیز این شهر با آن دست به گریبانند..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 9 / 5برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |